dijous, 17 de novembre del 2016

Passar qüestonari als/les alumnes de tercer magisteri

Sessió III

Objectiu:

  • Saber qui és el professor millor valorat pels/les alumnes.
Desenvolupament:

A primera hora del matí arriben a l'aula de tercer de Magisteri amb l'objectiu de passar el qüestionari a l'alumnat. Prèviament, uns dies abans, havíem contactat amb la docent que assistiria a l'aula per demanar-li autorització. Es va  seleccionar una de les classes que tingués major nombre d'alumnes perquè la mostra fos més gran. 

Una vegada a l'aula, la meva tutora de pràctiques i jo, vam fer una petita presentació, exposició i explicació del projecte. Els hi vàrem dir abans de contestar el qüestionari, que de tots els professors que han conegut durant el grau, seleccionessin aquells que les seves classes hagin estat altament interactives. Es tractava d'omplir tres columnes posant en primer lloc el professor que millor valoraven i la raó.

Recurs:

Qüestionari.





Avaluació:

Durant la sessió vam intentar que els alumnes fossin sincers, i no copiessin les respostes els uns dels  altres. Donant importància, a que cadascun/a fes una reflexió sobre la seva experiència, que  el que pot estar bé per a un/a, no té perquè ser-ho per a l'altre/a. Una dificultat que vam trobar al passar el qüestionari, va ser que els alumnes no se'n recordaven dels cognoms dels docents. Per tant, algunes respostes variaven en funció de si l' alumne/a sabia a qui s' adreçava.

2 comentaris:

  1. Té molt bona pinta aquesta invetigació Ana. Com està anat el buidatge dels qüestionaris als alumnes? La mostra era molt gran? Espero que l'anàlisi de la informació estigui anant bé.

    ResponElimina
  2. Hola, Núria,

    Doncs sí, està sent una investigació Molt interessant, ja que no hi ha cap estudi sobre el tema a l'educació superior. Encara que com qualsevol projecte va una mica lent, suposo que és el normal.

    ResponElimina